MILIK HATI KU UNTUK SELAMANYA

Jumaat, 14 Januari 2011

PERTEMUAN YANG TAK TERDUGA

:) ...terkadang aku jadi malu pada perasaan ku sendiri..
tanpa sedar aku ,menjadi rindu pada dia yang aku sendiri tak pasti siapa..
terkadang seperti aku tak menentu bila ia terjadi pada ku..
saat aku mula membenci dan menolak perasaan itu mula hadir..
oooh..sememangnya lumrah dunia..cinta sering datang dan pergi..
tapi aku bukan lah orang yang mudah tuk jatuh cinta..
sekali aku terluka selamanya aku membenci...
namun perasaan hati ku kali ini berbeza..
hanya tawa yang sering terukir di bibir..
hanya senyum yang sering d lemparkan..
kadang aku jadi malu pada kenyataan ku sendiri..
kadang aku jadi malu pada tembok ego yang ku bina..
akhirnya aku jatuh cinta lagi..
itukah nama nya cinta...
atau hanya mainan perasaan ku...

Tiada ulasan: